Købsbetingelser
Købsbetingelser – WaxClean™
Bestilling Når du har gennemført din bestilling, sendes en ordrebekræftelse til din e-mailadresse. Bekræftelsen indeholder information om produkter, priser, fakturerings- og leveringsadresse. Hvis der er fejl i ordrebekræftelsen, bedes du straks kontakte os via e-mail: info@waxclean.se.
Annullering af ordre Hvis du ønsker at annullere din ordre, skal dette ske samme dag som købet er foretaget og inden kundeservice lukker. Vi kan ikke annullere en ordre, der allerede er behandlet eller afsendt.
Vi forbeholder os retten til at afvise en ordre, hvis varen er udsolgt hos leverandøren eller af andre forretningsmæssige grunde. Kunden vil i så fald blive informeret hurtigst muligt og vil ikke blive opkrævet, alternativt få pengene refunderet.
Annullering på helligdage og brodage Annulleringer foretaget på helligdage eller brodage accepteres ikke. Ordren anses som bindende, da vi ikke har mulighed for at behandle kundeserviceanmodninger i realtid disse dage.
Annulleringer skal ske på almindelige hverdage og før ordren er behandlet eller sendt. Indgives annulleringen på en helligdag eller brodag, kan ordren allerede være sendt til pakning eller levering.
Eksempler på disse dage inkluderer bl.a.: Nytårsdag, Helligtrekongersdag, Langfredag, 2. påskedag, Kristi himmelfartsdag og den nærliggende fredag, Nationaldagen, Sankt Hans aften, Juleaften, Juledag og 2. juledag.
Levering Vores normale leveringstid er 5–12 arbejdsdage. Bemærk, at ordrer afgivet i weekenden sendes tidligst næste hverdag.
Forsinkelser kan forekomme pga. høj belastning hos fragtfirmaer. Dette ligger uden for vores kontrol, og vi beder om din forståelse.
Ved udeblevet levering uden forudgående besked om forlænget leveringstid, kontakt os venligst på info@waxclean.se.
Bemærk, at du som kunde selv er ansvarlig for betaling af eventuel told og moms ved import af varen.
Skatter, told og importansvar WaxClean™ sælger produkterne uden pålæg af svensk moms (25 %), da varerne sendes direkte fra leverandør uden for EU.
Ved køb er du som kunde den juridiske importør og ansvarlig for eventuel importmoms, told og andre gebyrer ved indførsel til Danmark.
Vi påtager os ikke ansvar for disse ekstra omkostninger, og de er ikke inkluderet i de priser, der vises på vores hjemmeside.
Ved at gennemføre et køb hos WaxClean™ bekræfter du, at du accepterer og forstår, at:
-
Du står som modtager og importør af produktet.
-
Du kan blive opkrævet importmoms, told og evt. ekspeditionsgebyrer af fragtfirmaet.
-
Vi anbefaler, at du undersøger de gældende regler hos Toldstyrelsen før bestilling.
Priser Vi forbeholder os retten til at ændre priser ved fx ændrede indkøbspriser, valutakursændringer eller trykfejl.
Fortrydelsesret Du har 14 dages fortrydelsesret i henhold til loven, regnet fra den dag, du modtager din vare.
Ved brug af fortrydelsesretten:
-
Kontakt os på info@waxclean.se. Angiv navn, adresse, e-mail, ordrenummer og hvilke produkter du returnerer.
-
Produkterne skal returneres straks og senest 14 dage efter fortrydelsesmeldingen.
-
Kunden bærer returfragten og er ansvarlig for, at varen returneres uskadt, helst i originalemballage.
-
Ved brugt eller beskadiget vare kan fradrag ske for værdiforringelse.
Fortrydelsesretten gælder ikke for:
-
Hygiejneprodukter, hvor forseglingen er brudt.
-
Specialfremstillede produkter eller produkter med tydeligt personligt præg.
-
Fuldstændigt leverede tjenester efter udtrykkeligt samtykke.
-
Varer der hurtigt forringes (fx fødevarer).
-
Løssalg af aviser eller magasiner.
Reklamation og klager Vi kontrollerer alle produkter før afsendelse. Er en vare beskadiget eller forkert leveret, påtager vi os at rette fejlen uden omkostning i henhold til forbrugerbeskyttelsesloven.
Ved reklamation:
-
Kontakt os hurtigst muligt på info@waxclean.se og angiv navn, adresse, e-mail, ordrenummer og beskrivelse af fejlen.
-
Returnering må kun ske efter aftale med os.
-
Ved godkendt reklamation dækker vi returfragten.
Ved tvister følger vi Forbrugerklagenævnets anbefalinger (se forbrug.dk).
Ansvarsbegrænsning Vi er ikke ansvarlige for indirekte skader forårsaget af produktet. Vi er heller ikke ansvarlige for forsinkelser eller fejl grundet forhold uden for vores kontrol (Force Majeure), fx strejker, brænd, krig, myndighedsbeslutninger eller manglende leverancer fra leverandører.
Produktinformation Vi tager forbehold for trykfejl og udsolgte varer. Farveafvigelser kan forekomme pga. skærmindstillinger. Vi bestræber os altid på at vise produkterne så nøjagtigt som muligt.
Cookies Vi anvender cookies i henhold til loven om elektronisk kommunikation. Cookies bruges til at forbedre brugeroplevelsen på siden. Du kan vælge at blokere cookies i din browser. Læs mere på borger.dk.
Personoplysninger Ved køb hos WaxClean™ accepterer du vores privatlivspolitik og behandling af persondata i henhold til GDPR. Vi indsamler kun nødvendige oplysninger for at kunne håndtere din ordre og kommunikation og deler ikke informationer med tredjepart uden juridisk grundlag.
Medicinsk information & ansvarsbegrænsning Produktet WaxClean (voksrenseren) er ikke klassificeret som medicinsk udstyr under EU's MDR-forordning. Det er beregnet til personlig hygiejne og hjemmebrug og må ikke anvendes som erstatning for medicinsk behandling eller rådgivning.
Vi anbefaler, at du kontakter sundhedspersonale ved symptomer som smerte, hørenedsættelse, infektion eller andre øreproblemer. Oplevede effekter af WaxClean kan variere fra person til person.
30 dages tilfredshedsgaranti Hos WaxClean™ vil vi have, at du føler dig tryg ved dit køb. Derfor tilbyder vi 30 dages tilfredshedsgaranti: Hvis du ikke er helt tilfreds med dit produkt, kan du returnere det og få pengene tilbage.
Betingelser for garantien:
-
Produktet skal være i uåbnet originalemballage af hygiejnehensyn.
-
Produktet må ikke være brugt eller åbnet.
-
Garantien gælder i 30 dage fra modtagelsesdatoen.
-
Du kan købe to enheder: prøv den ene og returner den anden uåbnede, hvis du ikke er tilfreds.
Ved brug af garantien: Kontakt os på info@waxclean.se med navn, ordrenummer og hvilket produkt du vil returnere.
Illustrative billeder og ekspertvurderinger Billeder og portrætter på hjemmesiden er illustrative og forestiller ikke faktiske kunder eller autoriseret sundhedspersonale, medmindre andet er angivet. Anmeldelser er baseret på reelle kundeoplevelser. Ved medicinske spørgsmål henviser vi til autoriseret sundhedsvæsen.
Ikke afhentede pakker Ikke afhentede pakker anses som afsluttede køb. Kunden dækker fragt-, retur- og ekspeditionsomkostninger. Der ydes ingen refusion for uafhentede forsendelser.
Returforsendelse betales af kunden. Refusion sker, efter vi har modtaget og godkendt returneringen.
Accept af købsbetingelser Ved at foretage et køb på www.waxclean.dk accepterer du vores købsbetingelser, herunder leverings-, retur- og privatlivspolitik. Vi anbefaler, at du læser betingelserne, før du afslutter dit køb.